• Analýza pevnostního výpočtu předepjatých šroubových spojů s využitím dostupného výpočtového SW a metody MKP 

      Autor: Monika Blaškovičová; Vedoucí práce: Kanaval Jan; Oponent práce: Hoidekr Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výpočtů předepjatých šroubových spojů. Je zde popsán postup při návrhu, který se vyučuje na FS ČVUT v Praze v rámci předmětu Části a mechanismy strojů 1. Tento postup je ...
    • Návrh dávkovacího zařízení pro aplikaci dvousložkového lepidla 

      Autor: Eva Jančíková; Vedoucí práce: Štádler Marek; Oponent práce: Havlíček Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      První část práce se věnuje problematice volby vhodných adhesiv pro lepení plastů a rešerši možných lepidel a dávkovacích zařízení vyskytujících se na trhu. Druhá část se zabývá vlastním návrhem a konstrukcí dávkovacího ...
    • Návrh podvozku jednoosého přívěsu (10 t) 

      Autor: Radim Holeček; Vedoucí práce: Dub Martin; Oponent práce: Havlíček Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-24)
      Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem podvozku krátkého přívěsu. V první části práce je popsána motivace pro návrh tohoto přívěsu. Jsou shrnuty legislativní požadavky, které musí přívěs splňovat, aby mohl být ...
    • Návrh podvozku pro generátor G100 

      Autor: Pavlo Atyakshyn; Vedoucí práce: Dub Martin; Oponent práce: Lopot František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Diplomová práce se zabývá návrhem podvozku pro mobilní diesel-elektrický generátor Doosan G100. Podvozek by měl být navržen jako přívěs, provozovatelný na silnicích v EU a v lehkém terénu. Práce obsahuje rešerši mobilních ...