• Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů 

      Autor: Rodrigo Vidarte Vargas; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-13)
      Cílem této bakalářské práce je Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů pomocí rychlé a snadné metody automatického vytváření všech nutných souborů k formulaci animace. Teoretická část je věnována ...
    • Návrh experimentu a metod vyhodnocování pro zkoumání problematiky vnějšího HMI 

      Autor: Medgyesy Robin; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-15)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti komunikace mezi chodcem a autonomním vozidlem. Popsat současné koncepty komunikace a určit výhody a nevýhody jednotlivých řešení. Následně navrhnout experiment, při kterém ...
    • Návrh mikrosimulačního modelu chování provozu do vozového simulátoru 

      Autor: Nikola Čemusová; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)
      Předmětem bakalářské práce „Návrh mikrosimulačního modelu chování vozidel do vozového simulátoru“ je vytvořit snadné a rychlé generování provozu do scénářů do nově implementovaného vizualizačního softwaru pro vozové ...
    • Vliv vnější světelné signalizace vozidel na reakci řidiče 

      Autor: Robin Medgyesy; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Piksa Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-10)
      Cílem této diplomové práce je prozkoumat aktuální technologie osvětlení vozidel a zjistit, kde mohou pomoci z hlediska zvýšení bezpečnosti na pozemních komunikacích. Následně navrhnout experiment, při kterém bude implementováno ...
    • Využití vícesnímkové fotogrammetrie v dopravních interaktivních simulacích 

      Autor: Natálie Hinková; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Piksa Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato práce se zabývá možným využitím vícesnímkové fotogrammetrie při tvorbě scén do vozidlových simulátorů. Na základě analýzy dostupných metod pro zjednodušení 3D modelů získaných pomocí fotogrammetrie je vybrána optimální ...
    • Vývoj mikrosimulačního modelu chování vozidel pro vozidlový simulátor 

      Autor: Tomáš Červenka; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-13)
      Cílem této bakalářské práce je návrh mikrosimulačního modelu chování vozidel pro vozidlové simulátory. V teoretické části se nejdříve zaměřím na vozidlové simulátory, jaké jsou jejich funkce a význam. Poté si jeden z nich ...
    • Zvyšování vizuální kvality scénářů pro vozidlové simulátory 

      Autor: Chroust Hynek; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-15)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti zkvalitňování virtuální reality pro scénáře používaných pro vozidlové simulátory a následně na základě průzkumu vytvoření pluginu pro jejich zkvalitňování. První část je ...
    • Zvýšení bezpečnosti chodců v přestupových uzlech MHD 

      Autor: Nikola Čemusová; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Porwiszová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Tato práce se zabývá návrhem a testováním zařízení, které slouží ke zvýšení bezpečnosti chodců na tramvajových zastávkách. Teoretická část se zabývá popisem tramvajové dopravy - geometrie kolejí, statistikou nehodovosti ...