dc.contributor.author | Teplá M. | |
dc.contributor.author | Distler P. | |
dc.contributor.author | Šmejkal P. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T10:37:20Z | |
dc.date.available | 2022-05-18T10:37:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | V3S-358064 | |
dc.identifier.citation | TEPLÁ, M., P. DISTLER, and P. ŠMEJKAL. Přehled a využití mobilních aplikací ve výuce chemie. Chemické listy. 2021, 115(12), 679-684. ISSN 0009-2770. | |
dc.identifier.issn | 0009-2770 (print) | |
dc.identifier.issn | 1213-7103 (online) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/100714 | |
dc.description.abstract | Příspěvek v obecné rovině představuje možnosti využití mobilních aplikací ve výuce chemie (tzv. m-learning). Dále je stručně charakterizováno přes 30 mobilních aplikací pro Android a iOS. Čtyři vybrané aplikace jsou detailně popsány a pro aplikaci PhET Simulations je uvedena i konkrétní výuková aktivita. Představené mobilní aplikace mohou pomoci překonat absenci laboratorních experimentů v online výuce, žáci sami mohou provádět náročnější pokusy a v neposlední řadě mají aplikace potenciál vizuálně přiblížit žákům náročnější témata a procesy. | cze |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Česká společnost chemická | |
dc.relation.ispartof | Chemické listy | |
dc.subject | chemistry education | eng |
dc.subject | mobile application | eng |
dc.subject | mobile devices | eng |
dc.subject | teaching activities | eng |
dc.title | Přehled a využití mobilních aplikací ve výuce chemie | cze |
dc.title.alternative | The Overview and Use ofMobile Applications in Chemistry Education | eng |
dc.type | článek v časopise | cze |
dc.type | journal article | eng |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.description.abstract-translated | This paper presents various possibilities of using mobile applications in chemistry teaching (the so-called m‑learning). Besides, more than 30 mobile applications for Android and iOS are briefly characterized. Four of them are described in detail and one specific teaching activity is presented for the PhET Simulations application. The use of mobile applications in classes can help overcome the absence of laboratory experiments in online teaching and students can perform more demanding experiments themselves. These applications have a potential to visually introduce more complex topics and processes to students. | eng |