Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorTeplá M.
dc.contributor.authorDistler P.
dc.contributor.authorŠmejkal P.
dc.date.accessioned2022-05-18T10:37:20Z
dc.date.available2022-05-18T10:37:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifierV3S-358064
dc.identifier.citationTEPLÁ, M., P. DISTLER, and P. ŠMEJKAL. Přehled a využití mobilních aplikací ve výuce chemie. Chemické listy. 2021, 115(12), 679-684. ISSN 0009-2770.
dc.identifier.issn0009-2770 (print)
dc.identifier.issn1213-7103 (online)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100714
dc.description.abstractPříspěvek v obecné rovině představuje možnosti využití mobilních aplikací ve výuce chemie (tzv. m-learning). Dále je stručně charakterizováno přes 30 mobilních aplikací pro Android a iOS. Čtyři vybrané aplikace jsou detailně popsány a pro aplikaci PhET Simulations je uvedena i konkrétní výuková aktivita. Představené mobilní aplikace mohou pomoci překonat absenci laboratorních experimentů v online výuce, žáci sami mohou provádět náročnější pokusy a v neposlední řadě mají aplikace potenciál vizuálně přiblížit žákům náročnější témata a procesy.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherČeská společnost chemická
dc.relation.ispartofChemické listy
dc.subjectchemistry educationeng
dc.subjectmobile applicationeng
dc.subjectmobile deviceseng
dc.subjectteaching activitieseng
dc.titlePřehled a využití mobilních aplikací ve výuce chemiecze
dc.title.alternativeThe Overview and Use ofMobile Applications in Chemistry Educationeng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.statusPeer-reviewed
dc.type.versionpublishedVersion
dc.description.abstract-translatedThis paper presents various possibilities of using mobile applications in chemistry teaching (the so-called m‑learning). Besides, more than 30 mobile applications for Android and iOS are briefly characterized. Four of them are described in detail and one specific teaching activity is presented for the PhET Simulations application. The use of mobile applications in classes can help overcome the absence of laboratory experiments in online teaching and students can perform more demanding experiments themselves. These applications have a potential to visually introduce more complex topics and processes to students.eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam