• Algoritmus doporučující soupeře pro družiny Dungeons and Dragons 

      Autor: Matěj Mikušek; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Obsahem této práce je navržení algoritmu pro Dungeon Mastery, který jim doporučí vhodné nepřátele ve hře na hrdiny Dungeons and Dragons (DnD). Práce popisuje problematiku výběru vhodných nepřátel pro konkrétní družiny, ...
    • Analýza časových ztrát pro OOSPO v přestupním uzlu Florenc 

      Autor: Sodomková Adéla; Vedoucí práce: Krčál Jan; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-29)
      Předmětem této práce je analyzovat časové ztráty osob s omezenou schopností pohybu a orientace v přestupním uzlu Florenc. V teoretické části jsou definovány osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a popis bezbariérového ...
    • Analýza objektově orientovaných návrhových vzorů 

      Autor: Jan Šafář; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      Svět IT zažívá v několika posledních letech rozmach nepředstavitelných rozměrů. Pro ohromnou část civilizace se staly počítače neodmyslitelnou součástí lidský životů, ať už kvůli infrastruktuře, práci či osobním zájmům. ...
    • API pro backend eshopu 

      Autor: Radomír Koudela; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření plně funkčního aplikačního rozhraní pro eshop www.stylka.cz. Kapitoly odpovídají etapám při vývoji běžného software. Nejdříve je analýza současného řešení (AS-IS), následovaná návrhem ...
    • Aplikace pro verifikaci zpráv 

      Autor: Aydar Mannanov; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci webové aplikace pro ověřování zpráv (tzv. tweetů) ze sociální sítě Twitter. Hlavním účelem této aplikace je zabránit tomu, aby se ve webovém prostoru objevovaly falešné zprávy. ...
    • Aplikace rugby - modul organizace turnajů a zápasů 

      Autor: Matěj Ulman; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro správu sportovních klubů hrajících rugby. Aplikace je vyvíjena v rámci společného projektu, s cílem zjednodušení organizace a zajištění různých funkcí v rámci jednoho ...
    • Aplikace rugby - modul tréninky 

      Autor: Martin Paul; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Tato práce je součástí projektu Aplikace rugby. Cílem tohoto projektu je tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, zaměřující se na organizaci rugbyových klubů. Jejím cílem je usnadnit nejen ...
    • Aplikace rugby - modul výzvy 

      Autor: Jan Špetl; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato práce je součástí projektu Aplikace rugby. Cílem tohoto projektu je vytvoření aplikace pro Rugby Klub Říčany, která klubu poskytne vše, co je potřeba pro organizaci takového klubu v jedné aplikaci. Mezi funkcionality, ...
    • Aplikace rugby - modul zákonného zástupce 

      Autor: Daniel Karlovský; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací modulu do Aplikace rugby, nedokončené aplikace na platformě Android zaměřené na organizaci dětských rugby klubů, jejich turnajů a tréninků. Modul se soustředí na roli zákonných ...
    • Backend a CI administrace e-shopu 

      Autor: Tomáš Hojek; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-10)
      Tato diplomová práce má za cíl vytvořit novou serverovou aplikaci (backend) pro administraci e-shopů. Na začátku je popsán současný systém od společnosti Jagu, s. r. o. Následně je popsán návrh, který byl vytvořen na základě ...
    • Backend administrace e-shopu 

      Autor: Alois Kouba; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Tato práce se zabývá vývojem nového backendu systému administrace e-shopu. Tento vývoj probíhá v týmu se třemi dalšími kolegy. Nejprve se práce zabývá analýzou práce v týmu a vybráním vhodné metodiky vývoje. Následuje ...
    • Backend e-shopu - doprovodné procesy 

      Autor: David Mareš; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Hunka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Práce se zaobírá rozšířením backendové části systému pro správu e-shopu. V rámci práce proběhla důkladná analýza aktuálně používaného řešení, které bylo potřeba nahradit z důvodu použití zastaralých technologií a vysoké ...
    • Backend e-shopu - nákupní košík a zpracování objednávek 

      Autor: Nikita Golmgren; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Hunka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systémů pro vytváření a zpracování objednávek v internetových obchodech. V její rámci byla provedená podrobná analýza problematiky a současného stavu nově vznikajícího backendu ...
    • Backend pro tvorbu Dungeons and Dragons postav s uživatelským obsahem 

      Autor: Filip Čihák; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem backend serveru webové aplikace pro tvorbu postav do hry Dungeons & Dragons. Vytvořená aplikace umožňuje definovat vlastní herní obsah, jako například třídy postav, kouzla a zbraně. ...
    • Backend skladového systému 

      Autor: Pavel Kovář; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato diplomová práce se zabývá kompletním vývojem nového backendu skladového systému. Nejprve se práce zabývá analýzou již existujících řešení, jenž zahrnuje analýzu současného řešení od společnosti Jagu s. r. o. a dalších ...
    • Čtení čárových kódů - OS Android 

      Autor: Prokop Lukáš; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Editor behaviorálních stromů 

      Autor: Michael Moyal; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Brém Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato bakalářská práce řeší potřebu moderního uživatelského rozhraní pro nástroje určené k vyvíjení behaviorálních stromů. Nejprve je provedena analýza existujících řešení spolu s kratkým úvodem do problematiky behaviorálních ...
    • Edukativní hra se zaměřením na Mezoameriku a Mayskou civilizaci v Unity 

      Autor: Štěpán Vejvoda; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-08)
      Tato práce se zabývá vývojem edukativní tahové strategie z prostředí mayské kultury. V analytické části se zabývá nejen tahovými strategiemi a jejich postupy, ale i hrami, které se snaží vzdělávat hráče o historickém období, ...
    • Efektivní administrace e-obchodu 

      Autor: Trhlík Jakub; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou administrací e-shopů a následnou tvorbou prototypu administrace e-shopu. Prvním úkolem práce je analyzovat požadavky cílové skupiny, druhým potom analyzovat administraci ...
    • (Elektronické) podvádění studentů ve škole 

      Autor: Matoušek Jan; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Krejčí Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Bakalářská práce se věnuje tematice tradičního i elektronického podvádění na vysokých školách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů a rešerší odborné literatury. Empirická část se zabývá studiem postojů studentů různých ...