Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Implementace a porovnání formátů pro ukládání řídkých matic v knihovně TNL, Implementation and comparison of formats for storage of sparse matrices in TNL library
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
Bakalářská práce se zabývá problematikou násobení řídkých matic s vektorem na grafických kartách. Byla přidána implementace různých algoritmů do projektu TNL zejména pro formát CSR. Mezi všemi implementacemi bylo provedeno ...
Implementace B-stromů na GPU, Implementation of B-trees on GPU
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
B-Tree je datová struktura, která provádí vkládání, mazání a vyhledávání klíčů a hodnot se složitostí O(log n). Tato práce se zabývá jejich studiem a implementací na kartách GPU. Byly naimplementovány dvě varianty B-Tree: ...
Vývoj paralelních řadících algoritmů na GPU, Development of parallel sorting algorithms for GPU
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
Tato práce se zabývá vybranými paralelními řadícími algoritmy vhodnými pro implementaci na GPU. Jedná se konkrétně o Bitonic sort a Quicksort. Bitonic sort, i když má vyšší časovou složitost, je vhodným kandidátem na řazení ...
Paralelní algoritmy pro hešování dat na GPU, Parallel algorithms for data hashing on GPUs
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
Tato práce se zabývá problematikou hešovacích tabulek na grafických kartách využívajících technologii CUDA. Je zaveden potřebný teoretický základ, ve kterém je kladen důraz na datovou strukturu HashGraph, propojující ...