• Analýza využití vybrané metody v testování marketingové komunikace 

      Autor: Červenka, Petr; Vedoucí práce: Vávrová, Věra
      (2017)
      Jednou z možností jak obstát v konkurenčním prostředí je efektivněji komunikovat s cílovým zákazníkem. Rychlý rozvoj technologií nabízí stále lepší možnosti, jak zkoumat chování, vnímání a emoční zapojení zákazníků. Novým ...
    • Vliv změny šíře pupily u artefakických očí na nekorigovanou zrakovou ostrost do blízka 

      Autor: Žáková M.; Lešták J.; Fůs M.
      (Společenstvo českých optiků a optometristů, 2020)
      Pooperační zraková ostrost je stěžejním kritériem úspěšnosti chirurgie katarakty. Nároky na komfortní vidění bez další korekční pomůcky se zvyšují spolu s rozvojem digitálních technologií. Tento tlak vyústil ve vývoj ...