Prohlížení České vysoké učení technické v Praze dle předmětu "Xamarin"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Digitalizace managementu lůžkové části na Pneumologické klinice FN Motol
; Vedoucí práce: Jirsa David; Oponent práce: Hrůza Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-14)Digitalizace managementu lůžkové části na Pneumologické klinice FN Motol Cílem předkládané práce je digitalizovat formu, jakou si lékaři předávají pacienty ve službě na Pneumologické klinice FN Motol. Na základě analýzy ... -
Jízdní řády s odhadem zpoždění pomocí zpětné vazby uživatelů
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Nykl Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato práce pojednává o konceptu mobilní aplikace zaměřené na sběr informací o zpoždění a mimořádnostech v provozu autobusů veřejné dopravy na základě toho, jak ji uživatelé používají, a jejím následném vývoji na platformě ... -
Mobilni aplikace pro trénink hudebního sluchu
; Vedoucí práce: Podloucký Martin; Oponent práce: Vogel Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)Cílem práce je navrhnout hypotetické řešení pro trénování hudebního sluchu. V práci jsou vysvětleny související základní hudební pojmy a jsou porovnány konkurenční mobilní aplikace s navrhovaném řešení. Následně se práce ... -
Mobilní aplikace pro hráče a trenéry ledního hokeje.
; Vedoucí práce: Štěpán Pavel; Oponent práce: Vogel Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace zaměřené na zkvalitnění tréninku hráčů ledního hokeje. Aplikace je určena pro hráče i trenéry. Trenéři zde vytvářejí tréninkové jednotky, jež hráči následně využívají při ...