• Analýza marketingového mixu vybrané společnosti 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prusa Research a.s. Práce není omezena pouze na jednu složku marketingového mixu, ale soustředí se na všechny jeho nástroje. Teoretická část představuje ...
    • Marketing management mezinárodních kosmických projektů 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ...
    • Nastavení AML procesu ve finančních institucích - případová studie 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Schlossberger Otakar; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-08)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a implementaci procesu proti praní špinavých peněz pro fiktivní finanční společnost. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, které systematicky analyzují klíčové aspekty boje ...