• Vybrané techniky digitálního marketingu pro software cílený na specifickou skupinu uživatelů 

      Autor: Ehrlich Martin; Vedoucí práce: Vozárová Pavla; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-16)
      Tato práce analyzuje techniky digitálního marketingu v kontextu software zaměřeného na specifickou skupinu uživatelů. Práce je strukturována jako inspirace pro čtenáře a jeho digitální marketingovou kampaň. Analýza efektivních ...
    • Vybrané techniky digitálního marketingu pro software cílený na specifickou skupinu uživatelů 

      Autor: Ehrlich Martin; Vedoucí práce: Vozárová Pavla; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-16)
      Tato práce analyzuje techniky digitálního marketingu v kontextu software zaměřeného na specifickou skupinu uživatelů. Práce je strukturována jako inspirace pro čtenáře a jeho digitální marketingovou kampaň. Analýza efektivních ...