Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorŠikýř, Martin
dc.contributor.authorTomešková, Kateřina
dc.contributor.authorKubálek, Tomáš
dc.date.accessioned2025-01-09T09:35:03Z
dc.date.available2025-01-09T09:35:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-80-01-07391-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/120111
dc.description.abstractText shrnuje nejvýznamnější výsledky projektu Gamifikace pro (vysoko)školáky: Tvorba herních scénářů a aplikací realizovaného týmem pracovníků Institutu manažerských studií Masarykova ústavu vyšších studií Českého vysokého učení v Praze v období 12.02.2024–20.12.2024 v rámci Vnitřní soutěže 2024 ČVUT v Praze podpořené z Programu na podporu strategického řízení MŠMT ČR 2022–2025. Cílem projektu bylo demonstrovat možnosti zapojení herního myšlení a herních prvků ve výuce s využitím různých technologií od textových zadání přes interaktivní prezentace až po počítačové hry. Text je rozdělen do tří kapitol zahrnujících podstavu vzdělávání hrou, dotazníkové šetření na téma vzděláváni hrou a prototyp herního scénáře a aplikace.cze
dc.language.isočeštinacze
dc.publisherČVUT. Masarykův ústav vyšších studií.cze
dc.rightsCreative Commons Attribution 4.0 International CC BY 4.0
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectgamifikacecze
dc.subjectvzdělávání hroucze
dc.subjectherní scénářcze
dc.subjectherní aplikacecze
dc.subjectgamification
dc.subjectgame-based education
dc.subjectgame script
dc.subjectgame application
dc.titleVzdělávání hrou : manuál pro tvorbu herních scénářů a aplikacícze
dc.typejiný
dc.typeother
dc.description.abstract-translatedThe text sums up the most significant results of the project Gamification for (university) students: Creation of game scripts and applications performed by a team of the Institute of Management Studies of the Masaryk Institute of Advanced Studies of the Czech University in Prague in the period 12.02.2024–20.12.2024 as part of the Internal Competition 2024 of the Czech Technical University in Prague supported by the Strategic Management Support Program of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic 2022–2025. The project aimed to demonstrate the possibilities of incorporating game thinking and game elements in teaching using various technologies, from text assignments through interactive presentations to computer games. The text is divided into three chapters covering the fundamentals of game-based education, a questionnaire survey on the issue of game-based education, and a prototype of a game scenario and application.en


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Creative Commons Attribution 4.0 International CC BY 4.0
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Creative Commons Attribution 4.0 International CC BY 4.0