Vzdělávání hrou : manuál pro tvorbu herních scénářů a aplikací
Typ dokumentu
jinýother
Autor
Šikýř, Martin
Tomešková, Kateřina
Kubálek, Tomáš
Práva
Creative Commons Attribution 4.0 International CC BY 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Text shrnuje nejvýznamnější výsledky projektu Gamifikace pro (vysoko)školáky: Tvorba herních scénářů a aplikací realizovaného týmem pracovníků Institutu manažerských studií Masarykova ústavu vyšších studií Českého vysokého učení v Praze v období 12.02.2024–20.12.2024 v rámci Vnitřní soutěže 2024 ČVUT v Praze podpořené z Programu na podporu strategického řízení MŠMT ČR 2022–2025. Cílem projektu bylo demonstrovat možnosti zapojení herního myšlení a herních prvků ve výuce s využitím různých technologií od textových zadání přes interaktivní prezentace až po počítačové hry. Text je rozdělen do tří kapitol zahrnujících podstavu vzdělávání hrou, dotazníkové šetření na téma vzděláváni hrou a prototyp herního scénáře a aplikace.
Kolekce
- Manuály [1]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory:
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Creative Commons Attribution 4.0 International CC BY 4.0