Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Creation of non-standard didactic test
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jana Pokorná
Vedoucí práce
Mrázková Kateřina
Oponent práce
Svoboda Petr
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato závěrečná práce se zabývá tvorbou nestandardizovaného didaktického testu pro odborný předmět účetnictví na obchodní akademii. Je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a prak-tickou. V teoretické části práce analyzuji kurikulární dokumenty, konkrétně RVP a ŠVP. Upravuji tematické plány pro předmět účetnictví. Vybírám základní učivo použitelné univerzálně na všech školách, kde se předmět vyučuje, a to bez ohledu na volbu školy, učitele či jejich výběr rozšiřujícího učiva. Jednu kapitolu věnuji diagnostice získaných vědomostí a dovedností a požadavkům na konstrukci didaktických testů. Závěr teoretické části obsahuje způsoby vyhodnocení testů a určení školní klasifikace. V praktické části byly sestaveny nestandardizované didaktické testy, jeden z nich byl vyhodnocen a statisticky posouzen. Měla by být navržena změna položek. This final thesis deals with the creation of a non-standard didactic test for the professional subject of accounting at the business academy. It is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis, I analyze curricular documents, specifically Framework Education Programme and School Education Programme. I edit thematic plans for the subject of accounting. I choose the basic curriculum that can be used universally in all schools where the subject is taught, regardless of the choice of school, teacher or their choice of supplementary curriculum. I dedicate one chapter to the diagnosis of acquired knowledge and skills and the requirements for the construction of didactic test. The conclusion of the theoretical part contains methods of evaluating tests and determining school classification. In the practical part, non-standardized didactic tests were compiled, one of them was evaluated and statistically assessed. A change to the items should be proposed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]