Potenciál robotického lakování v současných podmínkách v českém průmyslu
The Potential of Robotic Painting in the Current Conditions in the Czech Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Thi Thu Thao Nguyen
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Bronec Oldřich
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem potenciálu technologií robotického lakování v podmínkách českého průmyslu u vybraných stávajících potenciálních zákazníků společnosti GALATEK a.s. Teoretická část představuje metody předúpravy povrchu a různé způsoby povrchových úprav, které jsou detailně popsané. Dále se věnuje Průmyslu 4.0 a jeho trendu automatizace, do kterého se řadí lakovací roboty. Kapitola o lakovacích robotech se věnuje vlastnostem, požadavkům a výhodám jeho pořízení. Dále jsou nastíněné marketingové nástroje, které jsou později použité v praktické části. Praktická část představuje firmu GALATEK a.s., její předmět podnikání a konkurenci na trhu. V další kapitole analyzuje prodejní potenciál lakovacího robota, využívá k tomu marketingové nástroje jako jsou SWOT analýza a kvantitativní sběr dat. Na závěr je uvedeno doporučení obchodní strategie, které vyplývá z provedené analýzy a vyhodnocení zkušeností vybrané skupiny zákazníků, kteří již lakovací roboty využívají. This bachelor's thesis deals with a marketing survey of the potential of robotic painting technologies in the conditions of the Czech industry among selected existing potential customers of GALATEK a.s. The theoretical part presents pretreatment surface procedure and various methods of surface treatment, which are described in detail. It also focuses on Industry 4.0 and its automatization trend, which includes painting robots. The chapter on painting robots is devoted to the characteristics, requirements and advantages of its acquisition. In the next part, marketing tools are outlined, and these tools are later used in the practical part. The practical part describes the company GALATEK a.s., its business and competition on the market. The following chapter, he analyzes the sales potential of the painting robot, using marketing tools such as SWOT analysis and quantitative data collection. At the end, a business strategy recommendation is presented, which results from the analysis and evaluation of the experience of a selected group of customers who already use painting robots.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]