Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vědecká komunikace a sdílení informací v rámci odborně zaměřených sociálních sítí
(Kabinet informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, 2012)
Současná vědecká odborná činnost se často odehrává v týmech, a to i na mezinárodní úrovni. To klade nároky na možnosti komunikace, sdílení informací v rámci týmu či odborné komunity a na vyhledávání nových partnerů a ...
Sociální sítě na podporu vědecké komunikace a otevřeného sdílení informací
(Centrum VTI SR, 2014)
Současná věda se často označuje přívlastkem otevřená. Vědečtí pracovníci sdílejí data, informace, výsledky výzkumu. Jedním z faktorů, proč vědci spolupracují, je technická náročnost současného výzkumu. Je proto vyvíjena ...
Marketing tools to support university library’s mission
(ISAST, 2012-10)
This paper is focused on the use of marketing tools in academic libraries based on an example of the Central Library (CL) of the Czech Technical University in Prague (CTU). An initial important marketing tool is the ...