• Algoritmy pro pokročilé řízení polohy pomocí synchronních motorů s permanentním magnetem a bezkartáčových stejnosměrných motorů 

      Autor: Lukáš Černý; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Kvasnica Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-01)
      Tato práce se zabývá řízením polohy, rychlosti a momentu síly synchronních motorů s permanentním magnetem. Matematický model synchronního motoru je důkladně popsán a na jeho základě je odvozen zjednodušený lineární model ...
    • Definice a Ochrana Obálky Stability a Bezpečnosti Vozidla 

      Autor: Denis Efremov; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kvasnica Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-04-04)
      Srovnáním historie leteckých a pozemních vozidel lze konstatovat rychlý růst komplexity a počítačového řízení letadel během posledních sedmdesáti let. Tento růst vychází z vysoké ceny každého letadla a jeho pilota a ...
    • Koopman a moment-sum-of-squares přístupy pro řízení: výpočetní metody a aplikace 

      Autor: Vít Cibulka; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kvasnica Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-22)
      Tato disertační práce využívá metod Sum-of-squares (SOS) a Koopmanova operátoru pro analýzu a syntézu řízení nelineárních řídicích systémů. Obě techniky pracují s linearizací a konvexifikací nelineárních řídicích problémů ...
    • Řídicí systém dynamiky vozu založený na MPC algoritmech 

      Autor: Vít Cibulka; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kvasnica Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-10)
      Tato práce představuje algoritmus pro ří-zení dynamiky vozidla, založený na nové metodě v nelineárním řízení, která vyu-žívá Koopmanův operátor k sestrojení li-neárního prediktoru, schopného prediko-vat chování nelineárního ...