Simulátor vlakového zabezpečovače
Simulator of Train Protection System
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vilém Pecen
Vedoucí práce
Leso Martin
Oponent práce
Fábera Vít
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce popisuje návrh systému simulátoru vlakového zabezpečovače pro lokomotivní simulátor Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Navrženo je hardwarové i softwarové řešení v modulární podobě umožňující jeho zastavění do ovládacího pultu na stanovišti strojvedoucího. Modul vlakového zabezpečovače simuluje národní systém LS-90, v budoucnu je počítáno s rozšířením o systém Mirel VZ 1. The goal of this bachelor’s thesis is to design a simulator of a train protection system, that could be deployed in the Locomotive simulator at the Faculty of Transportation Sciences, CTU in Prague. The thesis deals with both the hardware as well as the software solution of the project. The final design is intended to be modular, allowing integration into the driver’s desk in the simulator. The simulated train protection system is LS-90 (national system in Czechia), with the possibility to switch to Mirel VZ 1 in the future.