Modelování 3D animací avatarů ve výukové hře
3D avatar animation for educational game
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Yanina Arameleva
Vedoucí práce
Novák Daniel
Oponent práce
Mráz Miloš
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá vytvářením animací stárnutí 3D avatarů a implementováním komplikací způsobených cukrovkou pro výukovou hru MyDiabetic. Ve výsledku jsou vytvořeny plynulé animace stárnutí postaviček pro použití v průběhu hry a následné zkombinování s animací pohybu. Animace stárnutí jsou vytvořené pomocí metody Morph Target a animace pohybu pomocí metody Motion Capture. Jsou implementované komplikace jako např. diabetická noha, šedý zákal a kardiomyopatie. Výsledné modely a komplikace jsou otestované na dětských pacientech. Při vypracování se pracovalo v herním enginu Unity, modelovacím programu pro 3D modely Blender, kreslícím programu SketchBook. Práce také zahrnuje testování výše uvedené aplikace a pomoc s jejím vývojem. This work deals with creating animations of 3D avatars' aging and the implementation of complications caused by diabetes for the educational game MyDiabetic. As a result, smooth animations of characters' aging are created for use during the game and further combined with the motion animation. The aging animations are created using Morph Target methods and motion animations using Motion Capture methods. Complications such as diabetic foot, cataracts, and cardiomyopathy are implemented. The final models and complications have been tested on child patients. During the development, the Unity game engine, a modelling program for 3D models Blender, and a SketchBook drawing program were used. The work also includes testing the above application and helping with its development.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [410]