ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Diplomové práce - 11136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Diplomové práce - 11136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Numerická analýza cementobetonové vozovky s ohledem na transportní procesy

Numerical Analysis of Concrete Pavement with Respect to the Transport Processes

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jakub Veselý
Vedoucí práce
Pánek Petr
Oponent práce
Bedřich Stanislav
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra silničních staveb



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Analýza cementobetonových vozovek je komplexní problém. Většina pozornosti je obvykle soustředěna na kolové zatížení, naopak nesilovému zatížení teplotou není věnována dostatečná pozornost. V této práci jsou důkladně analyzovány účinky nelineárního teplotního namáhání CB vozovek pomocí pokročilých metod numerického modelování. Je vytvořen sdružený termo - mechanický model, pro jeho kalibraci jsou použita experimentálně naměřená data při dlouhodobém monitoringu na dálnici D1. Je diskutován také problém vedení vlhkosti a jevů na něj navázaných, jako je smršťování a dotvarování, které je spolu s dalšími zmíněnými jevy v budoucnu nutné hlouběji analyzovat.
 
Analysis of concrete pavements is a complex problem. Most attention is usually focused on the wheel loading scenario, while the temperature loading is not given enough attention. In this work, the effects of nonlinear thermal stress of concrete roads are thoroughly analyzed using advanced methods of numerical modeling. Thermo - mechanical coupled task is created, for it's calibration experimentally measured data from long term monitoring on D1. The problem of moisture transfer and related phenomena, such as shrinkage and creep, is also discussed, which, together with the other mentioned phenomena, needs to be analyzed in more depth in the future.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/93562
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (14.09Mb)
POSUDEK (854.6Kb)
POSUDEK (195.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11136 [256]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV