ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • Disertační práce - 13000
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • Disertační práce - 13000
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Validace a verifikace adaptivních systémů řízení pomocí teorie míry a lineárních maticových nerovností

Measures and LMIs for V&V of Adaptive Control

Typ dokumentu
disertační práce
doctoral thesis
Autor
Daniel Robert Wagner
Vedoucí práce
Henrion Didier
Oponent práce
Vyhlídal Tomáš
Studijní obor
Řídicí technika a robotika
Studijní program
Elektrotechnika a informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra řídicí techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Validace a verifikace zákon ˙u rízení z ˙ ustává na poli leteckého a kosmického prúmyslu nadále kritickým a nákladným procesem. Nejmodernejší postupy se pri identifikaci nejhorších scénár ˙u a existence riskantních trajektorií v rámci modelu spoléhají na lineární analýzy a Monte-Carlo metody.
 
Verification and Validation remains a critical and costly process in the field of aerospace. The current state-of-the-art relies on linear analysis and Monte-Carlo to identify worst case behavior and the existence of unsafe trajectories in the model
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/92041
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.632Mb)
Kolekce
  • Disertační práce - 13000 [748]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV