Brýlové čočky a jejich marketing
Lenses and their marketing
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Adéla Šimánková
Vedoucí práce
Urzová Jana
Oponent práce
Kymplová Jaroslava
Studijní obor
Optika a optometrieStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra přírodovědných oborůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Moje bakalářská práce je věnována brýlovým čočkám a jejich marketingu v podmínkách českých provozoven očních optik. V úvodu teoretické části práce je popsán marketing a marketingový proces, který je součástí prodeje brýlových čoček v každé oční optice. Další částí mé bakalářské práce je souhrnný popis základních vlastností brýlových čoček, a to především jejich optických vlastností. Součástí je souhrnné zpracování rozdělení brýlových čoček podle materiálu a podle optického účinku. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována jednotlivým typům povrchových úprav brýlových čoček. V praktické části bakalářské práce je navrženo zmapování českého trhu pomocí dotazníkového šetření. První typ dotazníku je vypracován pro zákazníky a je složen z deseti otázek zaměřených na prodej brýlových čoček v oční optice. Součástí praktické části práce je vyhodnocení vyplněných dotazníků a získané výsledky jsou zaneseny do grafů. Druhý typ dotazníku je vytvořen pro výrobce brýlových čoček, obsahuje pět otevřených otázek se snahou získat informace o marketingu při prodeji brýlových čoček. My bachelor thesis is dedicated to spectacle lenses and their marketing in the circumstances of Czech optician's shop establishments. In the introduction of the theoretical part, marketing and marketing process, which is part of spectacle lenses sale in every optician's shop, is described. Another part of my bachelor thesis is a summarizing description of the basic characteristics of the spectacle lenses, especially the optic characteristics. Next part of the thesis is a summarizing processing of spectacle lenses divisions according to their material and according to their optical impact. The final component of the theoretical part is dedicated to individual types of surface finishes of the lenses. In the practical part of the bachelor thesis, the mapping of the Czech market with the use of questionnaires is suggested. The first type of the questionnaire is created for the customers and it consists of ten questions focused on the spectacle lenses sale in an optician's shop. Another component of the practical part is assessing the completed questionnaires and the results are plotted on graphs. The second type of the questionnaire is created for the manufacturers of the spectacle lenses, it contains five open-ended questions with the effort to collect information about the marketing of spectacle lenses sale.
Kolekce
- Bakalářské práce - 17101 [357]