Aplikace ekonomicko-matematických modelů na tarify v osobní letecké dopravě
Application of economic-mathematical models to fares in personal air transport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kristína Gabríková
Vedoucí práce
Skolilová Petra
Oponent práce
Honek Václav
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce „Aplikace ekonomicko-matematických modelů na tarifní strukturu v osobní letecké dopravě“ je ověření funkčnosti ekonomicko-matematického modelu aplikováním na tarifní strukturu, která je detailně popsána v úvodní části práce. Dále je vybrán konkrétní ekonomicko-matematický model a popsán způsob jeho aplikace na tarifní strukturu. V rámci ověření funkčnosti tohoto modelu jsou v práci uvedeny konkrétní výpočty a výsledky. V závěrečné části jsou tyto výsledky shrnuty a popsán návrh změny vybraného ekonomicko-matematického modelu. This master‘s thesis deals with the topic of „Application of economic-mathematical models to fares in personal air transport“. The main purpose of it is to verify the functionality of the economic-mathematical model via its application to the structure of fares which is described in detail in the first part of the thesis. Further in the thesis, a specific economic-mathematical model is chosen and the way of its application to fares is covered. In order to verify the functionality of this model, particular calculations and results are included. The results are summarized in the final part of this thesis where the proposal of change of the chosen economic-mathematical model is also depicted.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]