ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Diplomové práce - 13135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Diplomové práce - 13135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zlepšení tepelné konstrukci za studena plynu Jód pohonného systému

Enhancement of the Thermal Design of a Cold Gas Iodine Thruster

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Roger Pereira
Vedoucí práce
Martínez Martínez Javier
Oponent práce
Enmark Anita
Studijní obor
Kybernetika a robotika
Studijní program
Kybernetika a robotika
Instituce přidělující hodnost
katedra řídicí techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
I2T5, jódový pohon studeného plynu, vyvinutý společností ThrustMe ve Francii, je prvním svého druhu, který jej úspěšně přivedl do vesmíru. První letová měření I2T5 poskytla nahlédnutí do jeho tepelného výkonu a bylo pozorováno, že požadované teploty pro sublimaci jodového paliva nebylo dosaženo v očekávaném časovém rámci, což vedlo k delší zahřívací periodě a ke snížení tah. Problém nastal v důsledku nepředvídaného vodivého tepelného kontaktu mezi nádrží a škrtícími stěnami. Tato práce se věnuje této problematice hlouběji a zaměřuje se na zmírnění celkových vodivých tepelných ztrát z nádrže na satelitní snímek, kde je integrován I2T5
 
The I2T5, an iodine-propelled, cold gas thruster, developed by ThrustMe, France, is the first of its kind to make it successfully to space. The first flight measurements of the I2T5 provided insight into its thermal performance, and it was observed that the required temperature to sublimate the iodine propellant was not reached within the expected time frame, which led to a longer warm-up period, and a reduction in thrust. The problem arose due to an unforeseen conductive thermal contact between the tank and the thruster walls. This thesis delves deeper into this issue and focuses on alleviating the total conductive heat loss from the tank to the satellite frame, where the I2T5 is integrated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90172
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.115Mb)
POSUDEK (163.1Kb)
POSUDEK (64.69Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13135 [342]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV