ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Převodovka pro elektromobil

Gearbox for electric vehicle

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Filip
Vedoucí práce
Achtenová Gabriela
Oponent práce
Pakosta Jiří
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na návrh dvoustupňové převodovky pro stávající elektromobil dle vlastního výběru, který používá pouze jednostupňový reduktor. Obsahem teoretické části je rešeršní zpracování převodovek používaných v čistě elektrických osobních automobilech. Hlavní část práce je věnována návrhu dvoustupňové převodovky pro zvolené vozidlo.
 
The thesis focuses on the design of a two-speed gearbox for an existing electromobile of my choice, which uses only single-speed reduction gearbox. The content of the theoretical part is the research of gearboxes used in purely electric cars. The main part of the work describes the proposal of a two-speed gearbox for a selected vehicle.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89773
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.899Mb)
PRILOHA (118.6Kb)
PRILOHA (118.8Kb)
PRILOHA (118.8Kb)
PRILOHA (118.8Kb)
POSUDEK (643.5Kb)
POSUDEK (231.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV