Optimalizace ochrany posádky eRodu za předpokladu zachování aerodynamických vlastností
Optimalization of eRod´s crew protection while obtaining aerodynamic efficiency
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Koldušek
Vedoucí práce
Devera Jakub
Oponent práce
Hyhlík Tomáš
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky tekutin a termodynamikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá CFD simulací malého sportovního vozu. Obsahuje všechny části postupu přípravy aerodynamické studie (3D model, síť, výpočet), porovnání konstrukčních řešení a rešerši aerodynamických studií volnočasových sportovních vozů. This thesis deals with problematics of CFD simulation of small race car. It obtains all steps required for study preparation ( 3D model, mesh, computation), construction solution comparison and research of aerodynamics studies of leisure sport cars.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12112 [104]