Možnosti využití BEMU v podmínkách České republiky
The Possibilities of Using BEMU in the Conditions of the Czech Republic
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Pavel Homolka
Vedoucí práce
Pospíšil Jiří
Oponent práce
Stach Martin
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem práce je zhodnocení možností využití bateriových elektrických železničních jednotek (BEMU) v podmínkách České republiky. První část práce zahrnuje přehled konvenčních i alternativních druhů pohonu železničních jednotek. Dále je představena historie i současný stav bateriových elektrických železničních vozidel. Převážná část práce je pak věnována rozboru specifik provozování BEMU. Získané znalosti jsou aplikovány v modelu využití BEMU na příkladech konkrétních tratí. V poslední části práce jsou uvedena doporučení pro vhodné využití BEMU v rámci železniční sítě České republiky. The subject of this thesis is evaluation of the possibilities of using battery electric multiple railway units (BEMU) in the conditions of the Czech Republic. The first part of the thesis includes an overview of conventional and alternative propulsion systems for multiple unit trains. Furthermore, the history and current state of battery electric railway vehicles are presented. Most of the work is then devoted to the analysis of the specifics of BEMU operation. Acquired knowledge is used in the model usage of BEMU on examples of specific routes. The last part of the thesis contains recommendations for the appropriate use of BEMU within the railway network of the Czech Republic.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [148]