Návrh marketingového plánu pro vznik kavárny
The Proposal of a Marketing Plan for Opening a New Café
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Eliáš Pospíšil
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Mynaříková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou popisu a analýzy vzniku nové kavárny ARK Coffee Prague. Jejím cílem je vypracování marketingového plánu pro optimální zavedení této kavárny. Práce je rozdělena na dva hlavní úseky. V teoretické části práce jsou představeny pojmy nezbytné pro vytvoření marketingového plánu. Těmi jsou: marketing, marketingový plán, marketingový mix či situační analýza. V této části je též zmíněna kavárenská kultura a další důležité pojmy a trendy pro toto odvětví. Praktická část je zaměřena na samotný marketingový plán a jsou v ní popsány konkrétní kroky vzniku nové kavárny v centru Prahy. Je přitom využit průzkum trhu a závěry plynoucí z provedené SWOT analýzy. Při návrhu plánu byl realizován výzkum ve formě dotazníkového šetření a rozhovorů s aktéry pohybujícími se na poli kavárenské kultury. Závěry vyplývající z průzkumu pomohly při tvorbě marketingového plánu tak, aby byla nově vznikající kavárna v souladu s potřebami a přáními budoucích zákazníků. Výstupem a zároveň přínosem práce je ucelený marketingový plán pro nově vznikající kavárnu ARK Coffee Prague. This bachelor's thesis deals with the description and analysis of the creation of a new café called ARK Coffee Prague. Its goal is to develop a marketing plan for optimal launching of this café, and the thesis is divided into two main sections. In its theoretical part, concepts necessary for creating a marketing plan are introduced. These are the following: marketing, marketing plan, marketing mix or situation analysis. In addition, coffee culture and other important concepts and trends related to the industry are mentioned in this section. The practical part is focused on the marketing plan itself and describes the specific steps for creating a new café in the centre of Prague. It uses market research and conclusions resulting from SWOT analysis. During the creation of the plan, research was carried out in the form of a questionnaire survey and interviews with players operating in the field of coffee culture. The conclusions of the survey helped to create a marketing plan so that the newly emerging café is in line with the needs and wishes of future customers. The output and benefit of this work is a comprehensive marketing plan for the newly emerging café ARK Coffee Prague.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...