ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Diplomové práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Diplomové práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití strojového učení pro detekování, kdy jsou dva produkty stejné

Using Machine Learning to Detect if Two Products Are the Same

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Peter Jung
Vedoucí práce
Kuželka Ondřej
Oponent práce
Verbruggen Gust
Studijní obor
Umělá inteligence
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V tejto práci sa zamieravame na možnosti využitia strojového učenia v oblasti e-commerce. S konkrétnym využitím pre párovanie produktov a ich ponúk od roznych obchodov. Aj ked všetky metódy budú optimalizované pre toto použitie, ich techniky sa mozu neskor využiť aj na iné oblasti, ako napríklad obohacovanie katalógu produktov o nové parametre pre produkty alebo pokročilé formy vyhľadávania. V závere využijeme naprogramované REST API, ktoré využíva náš model, na evaluáciu nad reálnymi problémami, ktoré postihujú dnešné online katalógy produktov. A to zamezenie duplicitám a zle napárovaných ponúk od obchodov k produktom.
 
In this work, we investigate ways to use machine learning in the e-commerce field, with an application for the problem of pairing different descriptions of the same product from various online shops. Even though we evaluate the methods developed in this thesis only on this problem, they could be used in various areas. In addition, we create a new REST API and use it to evaluate our model on real-world datasets. Specifically, we apply our methods for finding duplicates in an existing online catalog aggregating items from hundreds of e-shops.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87875
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.286Mb)
POSUDEK (254.6Kb)
POSUDEK (154.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13136 [902]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV