ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektromagnetického pole
  • Diplomové práce - 13117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektromagnetického pole
  • Diplomové práce - 13117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dopplerovský radar pro měření rychlosti – funkční vzor

Velocity Measurement by Doppler Radar

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matej Oravec
Vedoucí práce
Vejražka František
Oponent práce
Kolář Jaroslav
Studijní obor
Rádiové systémy
Studijní program
Elektronika a komunikace
Instituce přidělující hodnost
katedra elektromagnetického pole



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Použitie radaru ako palubného merača rýchlosti má oproti bežne využívaným metódam, založeným na priemere kolesa či satelitných systémoch určovania polohy, množstvo výhod. Umožňuje fungovanie i vtedy, keď satelitný signál nie je dostupný, a jeho fungovanie nie je ovplyvnené preklzovaním kolies či zmenami ich priemeru v čase. V rámci tejto práce je navrhnutý, realizovaný a testovaný radarový merač rýchlosti, založený na komerčnej FMCW radarovej doske. Je zhrnutá teória FMCW radaru a na jej základe je navrhnuté spracovanie signálu a použité zapojenie. Výsledné zariadenie je testované v rôznych podmienkach a nezanedbateľná časť je venovaná jeho presnosti.
 
Employing radar as an onboard speedometer could be advantageous when compared to more widespread methods based on a wheel diameter or GNSS. It offers functionality in environments where satellite signal is not available, and its performance is not influenced by wheel slipping, or development of a wheel diameter in time. In the scope of this thesis, a functional FMCW radar speedometer based on a commercial FMCW evaluation module is designated, realized, and tested. The theory behind FMCW radar is examined and based on that, the most suitable signal processing algorithm is developed. The resulting device is tested in various environments, and its performance is reviewed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87735
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (26.47Mb)
PRILOHA (49.08Mb)
POSUDEK (511.5Kb)
POSUDEK (533.1Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13117 [178]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV