Výzkum ekologického a ekonomického přínosu hybridizace flotil nákladních vozidel
Study of ecological and economical advantaged of heavy-duty vehicle fleet optim
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Viktoriia Vaneeva
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Novotný Jan
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je stanovit ekonomický a ekologický přínos hybridizace flotily nákladních vozidel třídy 9 na základě výsledku simulace pomocí softwaru IGNITE, analyzovat provozní náklady a dopad na životní prostředí z hlediska emisí u konvenčního a hybridního pohonu stejného modelu. Dalším úkolem je analyzovat, zda je hybridní model ekonomicky výhodný pro flotilu 30 vozidel. The subject of this bachelor thesis is to determine economic and ecological benefit of truck (class 9) fleet hybridization based on results of the simulation using IGNITE software, and analyze operating costs and impact on the environment in terms of produced emissions by comparison of the simulation results of conventional and hybrid model of the same model. Additionally, it I analyze if it is economically feasible to perform the hybridization of the fleet of 30 vehicles.