Parkoviště a jejich integrované řešení
Parking Lots and Their Integrated Solution
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Friedel
Vedoucí práce
Baroch Václav
Oponent práce
Šmejkal Ladislav
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je představení možností sběru dat o obsazenosti parkovišť. Teoretická část se zabývá představením konceptu Smart Cities a rolí, kterou v něm zaujímají parkoviště. Následně jsou v práci uvedeny technické normy pro návrh parkovacích ploch a stání. Dále jsou popsány různé metody sběru dat o obsazenosti parkovišť a specifikovány typy senzorů sloužících k tomuto účelu. V praktické částí jsou zpracována data z konkrétního parkoviště a je vytvořen model predikující jeho obsazenost. V závěru práce je provedena ekonomická analýza nasazení různých technologií pro sběr dat z parkovišť. The subject of this bachelor thesis is a presentation of the different options of data collection concerning the occupancy rates of parking lots. The theoretical section introduces the concept of Smart Cities and the role of parking lots within it. Subsequently, it presents the various methods of data collection and the types of sensors serving this purpose. The practical section analyses the data of a specific parking lot and creates a model predicting its occupancy rates. the final part/section of the thesis offers an economic analysis of the deployment of the different technologies for the collection of data from parking lots.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [249]