ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kapacita vzdušného prostoru

Airspace Capacity

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kateřina Kozáčková
Vedoucí práce
Kraus Jakub
Oponent práce
Navrátil Kryštof
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou současné kapacity vzdušného prostoru v Evropě. V souvislosti s předpokládaným růstem letového provozu v nadcházejících letech, se zabývá technologickými a operačními možnostmi k zabezpečení budoucích nároků na kapacitu. Cílem práce je studie potenciálních možností kapacity v prostředí bez omezení lidského faktoru. K tomuto účelu byl využit koncept free flight, v jehož prostředí byla provedena simulace.
 
The thesis focuses on today's capacity situation in European airspace. There are technological and operational assumptions to be defined that might be necessary to deal with the increasing demands of traffic growth. The aim of the thesis is to study the airspace capacity potential without human factor constraints. For this purpose, a fast-time simulation in the environment of free flight was conducted.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/83677
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.363Mb)
POSUDEK (1.149Mb)
POSUDEK (117.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV