Alternativní metody postupů nezdařeného přiblížení letounů B738 SW Group
Alternative Methods of Missed Approach Procedures of B738 Aircraft at SW Group
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Roman Kundrata
Vedoucí práce
Nováček Petr
Oponent práce
Hajzler Ota
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce "Alternativní metody postupů nezdařeného přiblížení letounů B738 SW Group" je analýza nedostatečně vhodných postupů v oblasti nezdařeného přiblížení letounů B737-800, které jsou v současnosti aplikovány. První část se zabývá přesnějším způsobem výpočtu gradientu stoupání a nalezení způsobu jednoduché aplikace v praxi. Druhá část pojednává o možnosti využití alternativních postupů nezdařeného přiblížení, konkrétně na mezinárodním letišti Hamid Karzai ve městě Kábul. Obě úlohy jsou řešeny v rámci mezí, které současné předpisy dovolují. Cílem je najít cestu k řešení a následná tvorba doporučení společnosti Smartwings. The subject of the master's thesis "Alternative Methods of Missed Approach Procedures of B738 Aircraft at SW Group" is an analysis of dissatisfactory procedures currently applied in the phase of missed approach of B737-800 aircraft, which are currently applied. The first part of the thesis concentrates on a more precise procedure of calculating missed approach climb gradient and finding an easy way of implementing such procedures into practice. The second part concentrates on the posibility of using alternate methods of missed approach, specifically at the Hamid Karzai international airport in the city of Kabul. Both tasks are analysed and solved within boundaries, which the relevant laws allow. The goal is to find a path towards a solution and a subsequent recommendation to Smartwings company.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]