ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vyhodnocení spolehlivosti mechanického a olejového systému leteckého motoru

Reliability Analysis of Mechanical and Lubrication System of Aircraft Engine

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Simona Bolčeková
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Kostov Bogdan
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cieľom diplomovej práce je analyzovať a popísať súčasnú situáciu spoľahlivostných metód využívaných v leteckom priemysle, identifikovať ich limitácie a nedostatky a navrhnúť spôsoby na ich zlepšenie. Prvé kapitoly obsahujú popis spoľahlivostných analýz, olejového systému leteckého motora a vyhodnotenie FMEA analýzy olejového systému leteckého motora vykonanej tradičnou metódou. Na základe identifikovaných nedostatkov tohto tradičného prístupu je v diplomovej práci navrhnutý ontologický model pre FMEA analýzu, pomocou ktorého je možné vykonať analýzu FMEA novým spôsobom. Navrhnutý ontologický model je expertne validovaný a môže slúžiť ako základ pre vykonávanie FMEA analýzy v spoločnosti GE Aviation Czech pomocou ontologického prístupu.
 
The objective of the diploma thesis is to analyze and describe current situation of reliability methodologies in the aviation industry, identify limitations and deficiencies of the reliability analysis in use and improve ways the analysis is performed. The first chapters contain description of reliability methodologies, lubrication system of turboprop engine and evaluation of traditional FMEA analysis of the lubrication system. Based on the identified deficiencies of the traditional approach of performing FMEA analysis, an FMEA ontology model for a new approach of performing FMEA is proposed in the thesis. The proposed ontology is validated by subject matter experts and provides a basis for better failure-related information management in GE Aviation Czech company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/83427
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.656Mb)
POSUDEK (47.56Kb)
POSUDEK (112.1Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV