Prověření zkrácení jízdních dob vlakové linky R13 Brno – Břeclav – Olomouc
Options of R13 Train Line Brno – Břeclav – Olomouc Travel Time Shortening
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Dominik Mazel
Supervisor
Janoš Vít
Opponent
Snopek Jan
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této práce je dálková vlaková linka R13 Brno - Břeclav - Olomouc spojující oblasti jižní, jihovýchodní a střední Moravy. Pro řešené území je zpracována analýza dojížďkových vztahů a analýza dopravního řešení v oblasti. Další část práce prověřuje technologické možnosti zkrácení jízdních dob linky R13. Práce navrhuje nový provozní koncept linky R13, příměstských vlakových linek a návazných linek. Tento koncept je porovnán se stávajícím dopravním řešením a s navrženými koncepty krajských objednatelů dopravy z pohledu dosahovaných cestovních dob a dopravního výkonu. This thesis focuses on the R13 railway line Brno - Břeclav - Olomouc located in southern, south-eastern and central Moravia. An analysis of the transport relationships in the area as well as contemporary connection supply was made. Another part of the thesis is the analysis of the R13 line travel time shortening possibilities. Aiming on this travel time shortening, a new train operational concept of the R13 line and other suburban train lines including all the interchange possibilities is proposed. The operational concept is compared to the contemporary one and to the concept proposed by regional public transport authority with an emphasis on travel time length and transport performance.
Collections
- Diplomové práce - 16117 [192]