Mystery shopping v pobočkách Allianz pojišťovny, a.s.
Mystery Shopping in the Branches of Allianz Insurance Company GmbH
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Eliška Kosinová
Vedoucí práce
Emrová Lenka
Oponent práce
Škorňová Eva
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou Mystery shoppingu v pěti pražských pobočkách Allianz pojišťovny, a.s. Teoretická část je zaměřena na tématiku Mystery shoppingu a vedení obchodního jednání. V praktické části je analyzována nabídka pojištění. Cílem práce je analyzovat způsob nabízení služeb a zhodnotit vystoupení obchodních zástupců v Allianz pojišťovně, a.s. V závěru je navrženo doporučení pro jednotlivé obchodní zástupce a pro společnost Allianz pojišťovna, a.s. Bachelor thesis is aimed to issue of the Mystery shopping in five Prague branches of Allianz insurance company GmbH. The theoretical part is focused on the topics of Mystery shopping and the Business negotiation. In the practical part is described the analysis of the Insurance. The aim of the Bachelor thesis is to analyse the quality of an offered services and evaluate the performance of the business representative of Allianz. In a conclusion is a suggested a recommendation, which is addressed to the Allianz sales representatives and Allianz insurance company, for improving the of-fered services and performing of Allianz sales representatives.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]