Možnosti uplatnění systému DFF300 pro mosty s bezstykovou kolejí
The application of the DFF300 for the bridges with the CWR
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Stejskal Jakub
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Stančík Vojtěch
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíObhájeno
2018-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem této práce je shrnutí poznatků kombinované odezvy koleje a mostu a vytvoření modelu mostu s přímým upevněním DFF300 v programu SCIA Engineer. Cílem práce je tento most posoudit z hlediska kombinované odezvy mostu a koleje a provést parametrickou studii stejného typu mostu. The content of this thesis is a summary of the interaction between track and bridge and the creation of a bridge model with the DFF300 fastening system in the SCIA Engineer. The aim of this thesis is to evaluate the interaction between track and bridge and model a parametric study of the same type of bridge.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11134 [539]