Možnosti úprav žst. Tatranská Lomnica
Possibilities of Modifications Tatranská Lomnica Railway Station
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matta Lukáš
Vedoucí práce
Javořík Tomáš
Oponent práce
Parchanská Barbora
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2016-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Predmetom bakalárskej práce je rekonštrukcia železničnej stanice Tatranská Lomnica nachádzajúca sa na území Slovenskej republiky s cieľom zlepšenia zariadení pre prepravu cestujúcich a zvýšenie bezpečnosti prevádzky. Boli vypracované tri varianty, ktoré boli podrobnejšie popísané a na záver porovnané. Navrhnuté varianty riešia najmä usporiadanie koľajiska trate s klasickým ale aj s úzkym rozchodom, vybudovanie nových nástupíšť a nového železničného zvršku. The subject of the bachelor thesis is reconstruction of the railway station Tatranská Lomnica located in Slovak republic with main goal to improve the transportation of passengers in this railway station and also the increases of the transport´s safety. Three variants have been developed, which are described in more detail and finally compared with each other. These three variants solve arrangement of trackage in track with classical and narrow gauge, building-up the new platforms and new railway surface.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [388]