Nepriame meranie rýchlosti závodných vozidiel s pohonom všetkých kolies
Indirect Speed Measurement for All-wheel-drive Racing Vehicles
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hostačný Lukáš
Vedoucí práce
Tomlain Ján
Oponent práce
Nohejl Jakub
Studijní obor
Senzory a přístrojová technikaStudijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra měřeníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalárska práca sa zaoberá teoretickou analýzou požiadaviek vyhodnocovacieho zariadenia pre bezkontaktné meranie rýchlosti závodných vozidiel s pohonom všetkých kolies. Konkrétne závodného vozidla Formula Student FEE Prague eForce - FSE.05x, s ohľadom na jeho požiadavky. Ďalej sa venuje návrhu plošného spoja zariadenia, ako aj návrhu programovej časti zariadenia, výpočtu rýchlosti vozidla, korekcie gravitačného pôsobenia, zberu dát prostredníctvom grafickej aplikácie. Práca sa venuje aj porovnaniu výsledkov rôznych typov merania rýchlosti (GPS, resolvér, IMU) pre túto aplikáciu. The Bachelor Thesis focuses on theoretical analysis of the requirements present in designing and building a device used for contactless measurements of velocity in all-wheel-drive racing vehicles. The paricular subject of this study is the racing vehicle "Formula Student FEE Prague eForce - FSE.05x". Further focus is the design of the Printed Circuit Board used in the measurement device as well as the design and implementation of the software, the calculation of vehicle's velocity, correction of the gravitational force and the graphical representation of the collected data. The thesis also compares the results of different types of measurements used in the application such as GPS, resolver and IMU.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13138 [286]