Optimalizace železničního uzlu Rakovník
Optimization of Rakovník Railway Junction
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Štajner Filip
Vedoucí práce
Týfa Lukáš
Oponent práce
Janeba Julius
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2015-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem diplomové práce je optimalizace železničního uzlu Rakovník z hlediska železniční infrastruktury ve vazbě na požadavky, které vyplývají z rozsahu a charakteru železničního provozu v předpokládaném výhledovém stavu. Za součásti železničního uzlu Rakovník jsou považovány jak žst. Rakovník, tak významné části traťových úseků všech pěti železničních tratí, které zde začínají nebo končí. Převážně formou grafických příloh je cílem diplomové práce zvýšení traťové rychlosti pro klasické soupravy a zkvalitnění podmínek vedoucích k dlouhodobému upevnění pozice železniční osobní a nákladní dopravy. The theme of the diploma thesis is the optimization of the Rakovník railway junction in terms of railway infrastructure in relation to requirements which result from extent and character of rail operation in estimated forward-looking state. For parts of the Rakovník railway junction are considered the railway station Rakovník and significant components of line sections of all five railway lines, which begin or end here. Mainly in the form of graphical attachments, the aim of the diploma thesis are to increase values of the critical running speed for classical trains and improvements of conditions leading to long-term consolidation of the position of railway passenger and freight transport.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Rekonstrukce železniční tratě Rybniště - Varnsdorf
Autor: Zajíc Miroslav; Vedoucí práce: Havlena Ondřej; Oponent práce: Novotný Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)Diplomová práce se věnuje možnostem úprav v rámci železniční trati mezi Rybništěm a Varnsdorfem. Práce se stává ze dvou částí. První částí je analýza současného stavu, do druhé části spadají navržené úpravy v rámci zvýšení ... -
Zvýšení kapacity železniční tratě Praha Smíchov - Hostivice
Autor: Balabán Tomáš; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Šefl Vladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Diplomová práce se zabývá zkapacitněním železniční tratě č. 528A v úseku Praha Smíchov - Hostivice. Cílem práce je navrhnout trať v daném úseku jako alternativní spojení centra Prahy s Letištěm Václava Havla. Jsou zpracovány ... -
Návrh technologie a plánu pro obnovu železničního spodku v úseku Plzeň–Nýřany
Autor: Martin Turek; Vedoucí práce: Lojda Vít; Oponent práce: Petrásek Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Diplomová práce nejprve uvádí souhrn o metodách rekonstrukce železničního spodku z pohledu technologie. Dále se zaměřuje na kontinuální metodu obnovy, tj. bez snášení kolejového roštu, kterou porovnává s metodou konvenční, ...