ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Diplomové práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Diplomové práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automatická tvorba her typu puzzle na dotykovém zařízení s OS Android

Automatic Creation of Puzzle Games on Touch Devices with OS Android

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Pruner Václav
Vedoucí práce
Průša Daniel
Oponent práce
Ondruška Roman
Studijní obor
Počítačové vidění a digitální obraz
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce je vyvinutí aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, která automaticky vytvoří hru typu puzzle pro libovolný vstupní obrázek. Jednotlivé dílky skládanky by měly reflektovat objekty v příslušném vstupu. Automatická tvorba je založena na segmentaci obrazu a kompaktnosti geometrických útvarů. Cílovou skupinou jsou děti přibližně ve věku od tří do šesti let.
 
The goal of this thesis is to develop an application for devices with Android operating system, which automatically creates a puzzle game for arbitrary input image. Every piece of the puzzle should reflect objects in its respective input. Automatic creation is based on image segmentation and compactness of geometric shapes. The target group are children from about three to six years old.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/61572
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.260Mb)
POSUDEK (92.37Kb)
POSUDEK (73.48Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13133 [503]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV