ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Realistický úchop předmětů ve VR pomocí AI

Realistic Grip on Objects in VR Using AI

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dmitrii Mikhailov
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Kučera Michal
Studijní obor
Základy umělé inteligence a počítačových věd
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
S rozvojem virtuální reality a rostoucí dostupností VR zařízení, jako je Oculus Quest 2, se objevuje stále více příležitostí pro realistickou interakci s virtuálním prostředím.Jedním z klíčových směrů je integrace reálných objektů do virtuální reality. Hlavním cílem této práce je vývoj aplikace, která umožňuje uživateli interakci s reálnými objekty ve virtuální realitě prostřednictvím pokročilého systému animace rukou. Navrhneme a implementujeme XR aplikaci, která bude zahrnovat integraci 3D odhadu pozice, detekce objektů a systému vlastních animací v rámci virtuální scény.
 
With the development of virtual reality and the increasing availability of VR devices, such as the Oculus Quest 2, more opportunities are emerging for realistic interaction with virtual environments. One of the key directions is the integration of real objects into virtual reality. The main goal of this work is the development of the application, which allows users to interact with real objects in Virtual Reality through an advanced hand animation system. We will design and implement XR application, which includes the integration of 3D Pose Estimation, object detection, and a custom animation system within a virtual scene.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/125984
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [854]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV