Výpočet přímého a nepřímého osvětlení v Unreal Engine
Direct and Indirect Illumination Computation in Unreal Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Maceška
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Káčerik Martin
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této bakalářské práci se věnuji analýze technologie Lumen. Jedná se o nový osvětlovací systém v Unreal Engine 5, který využívá inovativních konceptů pro výpočet globálního osvětlení a přesných zrcadlových odrazů v reálném čase. Porovnávám Lumen s nejvíce používanými metodami pro výpočet přímého a nepřímého osvětlení. Dále testuji rychlost vizuální kvalitu Lumenu na různých scénách vytvořených v Unreal Engine 5.5. In this bachelor thesis, I analyze Lumen, a novel lighting system introduced in Unreal Engine 5, which leverages innovative techniques to compute real-time global illumination and accurate mirror reflections. I compare Lumen to other commonly employed methods for calculating direct and indirect lighting. Furthermore, I test Lumen's performance and visual quality using various scenes created in Unreal Engine 5.5.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [458]