ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Výpočet přímého a nepřímého osvětlení v Unreal Engine

Direct and Indirect Illumination Computation in Unreal Engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Ondřej Maceška
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Káčerik Martin
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V této bakalářské práci se věnuji analýze technologie Lumen. Jedná se o nový osvětlovací systém v Unreal Engine 5, který využívá inovativních konceptů pro výpočet globálního osvětlení a přesných zrcadlových odrazů v reálném čase. Porovnávám Lumen s nejvíce používanými metodami pro výpočet přímého a nepřímého osvětlení. Dále testuji rychlost vizuální kvalitu Lumenu na různých scénách vytvořených v Unreal Engine 5.5.
 
In this bachelor thesis, I analyze Lumen, a novel lighting system introduced in Unreal Engine 5, which leverages innovative techniques to compute real-time global illumination and accurate mirror reflections. I compare Lumen to other commonly employed methods for calculating direct and indirect lighting. Furthermore, I test Lumen's performance and visual quality using various scenes created in Unreal Engine 5.5.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/120615
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.228Mb)
PRILOHA (16.36Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (32.38Mb)
PRILOHA (16.82Mb)
PRILOHA (728 bajtů)
POSUDEK (410.4Kb)
POSUDEK (657.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV