Řídicí a vyhodnocovací část systému kontroly celistvosti vlaku
Control and Output Elaboration Part of a Train Integrity Monitoring System
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vilém Pecen
Vedoucí práce
Leso Martin
Oponent práce
Dobiáš Radek
Studijní program
Inteligentní dopravní systémyInstituce přidělující hodnost
katedra dopravní telematikyObhájeno
2024-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce provádí analýzu aktuálně používaných způsobů zjišťování celistvosti vlaku. Během práce autor spolupracoval na výzkumném projektu „Výzkum provozních aspektů inteligentního konce vlaku“. Součástí práce je návrh SW pro zpracování a vizualizaci měřených dat- This diploma thesis analyses current state-of-art methods for monitoring integrity of trains. During the work in this thesis, the author also participated in the research project into „Operational aspects of intelligent end of train devices“. Part of this thesis also deals with development of a data analysis and visualisation software.