Pásmový jízdní řád na tratích Praha – Lysá nad Labem – Kolín / Mladá Boleslav
Zonal timetable on railways Prague – Lysá nad Labem – Kolín / Mladá Boleslav
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Zuzana Heřmanová
Vedoucí práce
Metelka Stanislav
Oponent práce
Panský Petr
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh provozního konceptu na tratích Praha – Lysá nad Labem–Kolín / Mladá Boleslav s využitím pásmového jízdního řádu. V první části je definován pásmový JŘ a ostatní typy pásmování. V následující části je podrobně prozkoumán a popsán aktuální provozní koncept na těchto tratích. Třetí část zahrnuje analýzu strategických dokumentů se zaměřením na požadavky objednatelů, které se týkají řešených tratí. Čtvrtá část obsahuje analýzu přepravní poptávky z pohledu přepravního průzkumu uskutečněného na tratích a z pohledu přepravních vztahů zjištěných ze statistického zdroje. V další části jsou navrženy provozní koncepty. V poslední části jsou zhodnoceny všechny varianty a následně je vybrána a doporučena jedna varianta návrhu. The subject of the thesis is the design of the operational concept on the lines Prague – Lysá nad Labem – Kolín / Mladá Boleslav using a zonal timetable. In the first part, the definition of the zone timetable and other types of timetables is presented. In the following section, the current operational concept on these lines is examined and described in detail. The third part includes an analysis of the strategic documents with a focus on the requirements of the transport authority that are relevant to the lines in question. The fourth part contains an analysis of the traffic demand in terms of the traffic survey carried out on the lines and in terms of the traffic relations established from a statistical source. In the next section, operational concepts are proposed. In the last part, all options are evaluated and then one design option is selected and recommended.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [148]