Vliv smykové kompozitní výztuže na únosnost betonových sendvičových panelů
Influence of composite shear reinforcement on bearing capacity of concrete sandwich panels
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Macháček
Vedoucí práce
Vlach Tomáš
Oponent práce
Reiterman Pavel
Studijní obor
Konstrukce pozemních stavebStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra konstrukcí pozemních stavebObhájeno
2023-02-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá smykovým propojením betonových vrstev u sendvičových panelů na bázi betonu a vlivem tohoto propojení na výsledné vlastnosti panelů. Cílem bylo najít takový způsob smykového propojení, který by panelu zajistil dostatečnou únosnost a zároveň by při něm nedocházelo ke vzniku významných tepelných mostů. Obsahem této práce je podrobný popis návrhu, výroby a testování celkem tří panelů u nichž bylo smykové propojení řešeno pomocí kombinace žeber z tuhých tepelně-izolačních materiálů a kompozitní uhlíkové výztuže. U každého z panelů byl použit jiný tepelně-izolační materiál. Součástí práce je vzájemné srovnání všech tří zkoumaných variant z hlediska únosnosti, velikosti tepelných mostů a ceny. The diploma thesis deal with the shear connection of concrete layers in concrete-based sandwich panels and the effect of this connection on the resulting properties of the panels. The goal was to find a shear connection method that would ensure sufficient load-bearing capacity and at the same time would not cause significant thermal bridges. The content of this work is a detailed description of the design, creation and testing of a total of three panels, where the shear connection was solved by using a combination of ribs made of rigid heat-insulating materials and composite carbon reinforcement. A different heat-insulating material was used for each of the panels. The part of the work is also a mutual comparison of all three investigated variants in terms of load capacity, size of thermal bridges and price.
Kolekce
- Diplomové práce - 11124 [670]