Návrh adaptivního algoritmu pro virtuální liniové řízení dopravy
Design of Adaptive Algorithm for Virtual Line Traffic Control
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Vacenovský
Vedoucí práce
Lokaj Zdeněk
Oponent práce
Malý Matěj
Studijní program
Inteligentní dopravní systémyInstituce přidělující hodnost
ústav aplikované informatiky v dopravěPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je návrh adaptivního algoritmu pro virtuální liniové řízení dopravy na dálnicích. První kapitola obsahuje rešerši systémů liniového řízení dopravy, jež jsou aktuálně v provozu. Dále jsou v první kapitole shrnuty přístupy návrhu algoritmů systémů liniového řízení dopravy. Druhá kapitola obsahuje rešerši detekčních prvků, které mohou být využity v rámci návrhu algoritmu VLŘD. Poté následuje popis využitého simulačního SW v rámci této práce. Stěžejním zaměření práce je vlastní návrh řídícího algoritmu a jeho následné ověření v mikroskopické simulaci dopravy. The subject of this diploma thesis is the design of an adaptive algorithm for virtual line traffic control on highways. The first chapter contains a search of line traffic management systems that currently are in operation. Furthermore, the first chapter summarizes the approaches to the design of algorithms for linear traffic control systems. The second chapter contains a search of detection elements that can be used in the design of the VLTC algorithm. This is followed by a description of the simulation software used in this work. The main focus of the work is the design of the control algorithm and its subsequent verification in the microscopic traffic simulation.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Realizace dopravních hřišť v kontextu moderních trendů v silniční dopravě
Autor: Dubská Adéla; Vedoucí práce: Kocourek Josef; Oponent práce: Pidrmanová Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-12)Diplomová práce pojednává o důležitosti dopravní výchovy, o bezpečnosti pohybu dětí po dopravní infrastruktuře, o stavu dětských dopravních hřišť a snaze snižovat nehodovost. Byl také proveden průzkum mezi dětmi, zda jsou ... -
Organizace dopravy a úprava uličního prostoru ve Volgogradské ulici v Liberci
Autor: Albert Martin; Vedoucí práce: Šatra Petr; Oponent práce: Rozsypal Vladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-11-30)Předmětem diplomové práce "Organizace dopravy a úprava uličního prostoru ve Volgogradské ulici v Liberci" je analýza současných přepravních vztahů v řešené části ulice a v přilehlé oblasti se zaměřením na intenzity, směrovost ... -
Generátor síťového provozu na úrovni aplikačních protokolů
Autor: Karafiát Jan; Vedoucí práce: Blažek Rudolf Bohumil; Oponent práce: Čejka Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-12)Tato práce se zaměřuje na modelování a generování síťového provozu na aplikační úrovni. Zvolený aplikační protokol je HTTP, jehož vybraný behaviorální model je rozšířen o rozlišování MIME typů vestavěných objektů webové ...