• Android klient pro sociální síť 

      Autor: Kaštánek Petr; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Jeschke Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-11)
      Tato práce se zabývá vývojem klientské aplikace pro sociální síť běžící pod mobilním operačním systémem Android, konkrétně pro seznamovací portál Líbímseti.cz. Umožňuje přihlášení různými způsoby, hodnocení a seznamování ...
    • BOZP portál - E-learning 

      Autor: Jeschke Lukáš; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Kubr Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • ElateMe - backend 

      Autor: Kuzmovych Yevhen; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Jeschke Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-20)
      ElateMe je nová crowdfundingová platforma s elementy sociálni sitě. Na rozdil od jiných podobných projektů, jako jsou Kickstarter nebo Patreon, které podporuji vývoj kreativnich a komerčnich projektů prostřednictvim zájemců, ...
    • ElateMe - management projektu a reklamní server 

      Autor: Balatsko Maksym; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Jeschke Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-20)
      Tato práce je součásti komplexniho startup projektu platformy crowdfundingu s elementy sociálni sitě ElateMe. Hlavni myšlenkou ElateMe je, že uživatel může na svém webu zveřejnit své přáni a jeho přátelé mu mohou finančně ...
    • Score table - Android 

      Autor: Klusák Michal; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Jeschke Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením frameworku (šablony) a jeho následnému použití v mobilní aplikaci pro zaznamenávání aktuálního stavu kolektivních sportovních zápasu pro operační systém Android. Nejprve jsem ...