Prohlížení dle autora "Jareš Ewa"
-
Analýza optických tras metodou OTDR a její zpracování v Matlabu
Autor: Lytvyn Ivan; Vedoucí práce: Lafata Pavel; Oponent práce: Jareš Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)Tato bakalářská práce se zabývá metodou OTDR pro analýzu optických tras a vláken a tvorbou aplikace v prostředí Matlab pro analýzu tras a automatickou detekci jednotlivých prvků na ní. Pokusné měření byly provedeny ... -
Metody omezování a tvarování toků v IP síti
Autor: Krbec Tomáš; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Jareš Ewa
Tato bakalářská práce se zabývá metodami omezování a tvarování toků v IP síti, kterému je také věnována část bakalářské práce včetně názorné ukázky tří simulačních scénářů v simulačním programu OMNeT++. Převážná část obsahu ... -
Optimalizace procesu handover v bezdrátových sítích s použitím fuzzy logiky
Autor: Jareš Ewa; Vedoucí práce: Chod Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-12-19) -
Program v Matlabu pro automatické vyhodnocování optických tras metodou OTDR
Autor: Balek Tobiáš; Vedoucí práce: Lafata Pavel; Oponent práce: Jareš Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Tato diplomová práce se zabývá analýzou optických tras pomocí optické reflektometrie OTDR (Optical Time-Domain Reflectometry) a zpracováním naměřených dat optickým reflektometrem. V rámci práce byl vytvořen program v ... -
Simulační model zákaznického centra
Autor: Ozgun Saydanoglu; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Jareš Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)The complexity of the recent customer centers makes the usage of the simulation models for a performance measurement a potential solution. The service quality of a customer center is changed dynamically by the small ...