Syndrom rizikového chování mládeže
Youth Risk Behavior Syndrome
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lucie Tomková
Vedoucí práce
Kovaříková Miroslava
Oponent práce
Hřebík František
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2023-02-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá Syndromem rizikového chování mládeže a prevencí. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů rizikového chování mládeže. Zaměřuje se na informovanost problematiky rizikového chováním mládeže a prevence u žáků střední školy. Definuje období adolescence, rizikové chování a pojem prevence. Práce klade důraz na práci metodika prevence na střední škole. Výzkumná část je zaměřena na žáky prvních a třetích ročníků učebních a maturitních oborů. Součástí výzkumné části je rozhovor s metodikem prevence. Závěr práce odhaluje výsledky dotazníkového šetření, a udává následná doporučení pro budoucí praxi metodika prevence. The Bachelor´s thesis deals with the youth risk behavior syndrome and prevention. The theoretical part deals with the definition of the basic concepts of risky behavior of youth. It focuses on raising awareness of the issue of risky youth behavior and prevention among high school students. It defines the period of adolescence, risky behavior and the concept of prevention. The thesis emphasizes the methodology of prevention in high school. The research part is focused on students of the first and third years of teaching and matriculation subjects. Part of the research part is an interview with a prevention methodology. The conclusion of the work reveals the results of the questionnaire survey, and gives subsequent recommendations for future practice of the preventation methodology.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]