ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Most přes údolí řeky Gottleuba v Pirně

Gottleuba valley bridge in Pirna

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Vojtěch Šulc
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Souček Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcí



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je alternativní návrh přemostění údolí řeky Gottleuba. První část práce se zabývá návrhy různých variant a volbou vhodné výsledné konstrukce. Vybraná konstrukce je tvořená betonovým komorovým nosníkem realizovaná letmou betonáží. Předběžnými ručními posudky je ověřena vhodnost zvoleného návrhu. Je proveden návrh předpínací výztuže se zohledněním fází výstavby nosné konstrukce. Vedení předpětí je postupně optimalizováno. Konstrukce je posouzena jak na mezních stavech použitelnosti, tak mezních stavech únosnosti k čemuž je využit výpočetní software, jehož výstupy byly současně ověřovány ručními výpočty. Byl proveden návrh a posouzení spodní stavby tvořené rámovými pilíři a pilíři s vrubovými klouby. Detailní návrh založení mostu není předmětem práce.
 
The subject of the diploma thesis is an alternative design of bridge over the Gottleuba river valley. The first part of the thesis deals with the design of various variants and the choice of a suitable final design. The selected structure consists of a concrete box girder realized by free balance cantilever method. The suitability of the selected design is verified by preliminary manual assessments. The design of prestressing reinforcement is performed including the construction phases. Geometry of the prestress is gradually optimized. The design is assessed both at the serviceability limit states and the ultimate limit states, for which both software and manual verification of program outputs are used. The design and assessment of the substructure consisting of frame pillars and pillars with concrete hinges was performed. The detailed design of the bridge foundation is not the subject of the work.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99439
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (15.30Mb)
PRILOHA (9.036Mb)
POSUDEK (160.7Kb)
POSUDEK (206.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11133 [486]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu 

    Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
  • Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis 

    Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)
    Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ...
  • Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague 

    Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV